lørdag den 30. juli 2011

"venner"

Det er svært at leve med, svært at forstå og svært at få feset ind. 
Du har jo altid været min bedsteven. Vi kommer til at skændtes 
så meget her i starten; vi skal vende os til alt. Gøre det til en vane, 
at modparten, er sammen med andre; også seksuelt. Er rimelig sikker
på at jég er den der bliver sur først; også dig. Desværre er du værre
når du er sur, end jeg er. Det synes jeg i hvert fald selv, men så igen - 
vi elsker jo hinanden, så hvad andet kan vi gøre. Selv mens vi har 
været "venner" har vi kysset og kælet, - det forsvinder nok, med tiden.
Det er svært, for man føler ikke rigtigt at noget har ændret sig, før at en 
af os; finder en anden at .. hygge sig med; mums! jeg er bare ærlig. Om 
ca. 52 timer, håber jeg på at se dig igen. Er glad for at du valgte mig, frem 
for at komme op i en anden.. (-; langtidslykke frem for korttidslykke, som 
du skrev. mh' Du min bedsteven; love you. Glæder mig til at starte på en frisk.
________________________________________
pt. har vi forresten gæster fra København. ; det er derfor jeg ikke skriver så meget herinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar