fredag den 22. juli 2011

Jeg forstår det ikke.

Ja, så siger du at det er mit valg, om vi er venner eller ej. Men gu' er det da ej. Du har valgt 7 dage med en pige, der ikke ved bedre-  i stedet for mit venskab; et venskab til én som du har brugt præcis 932 dage på. Det kan jeg da aldrig tilgive? Alt andet, har jeg accepteret, men dette kan jeg dog ikke. - Føler mig brugt, udnyttet og så alligevel elsket på samme tid. For jeg ved at du elsker mig.. Jeg har ikke tænkt mig at svine dig til mere, ikke her - eller på facebook; eller andre steder, men du har virkelig knust mig. Dog er du stadig den mest fantastiske dreng jeg nogensinde har mødt, det skal du vide. Med dig har jeg snakket, grint, grædt og elsket. Tak for minderne.. Tak for Paris, Tak for biografturene, Tak for da vi var ude og spise, Tak for din kropsvarme på kolde nætter, Tak for .. din kærlighed. 

__________________________________________________________________________

Idag er det så Fredag. Normalt ville jeg nok ha' taget til havnefest, men humøret er i bund,
så det er svært for mig at se dine venner i øjnene. Tror ikke engang jeg tager afsted i morgen,
selvom det oprindeligt var planen.
Er træt af drenge .. undtagen Tim, og nogle af de nærmeste. 
- Forresten vil jeg også have nogle nye veninder! Nogle .. rigtige veninder. 
Ikke dem som bare ringer, når det ér at jeg virker .. bundløs - men dem som 
faktisk spørg om de skal komme forbi, i stedet for at jég, skal sætte mig tudende
ind i en bus og tage hjem til dém. Har kun haft én veninde, som gjorde sådan. 
Savner hende faktisk utroligt meget! .. men savnene er forskudt, for den måde 
vi endte vores venskab på, var så .. frygtelig at man er bange for at genskabe dét 
venskab, som gik tabt.. 

Anyways! min fredag aften kommer nok til at stå på frysepizza, da mine forældre er til 
fair-trade koncert oppe på Hammershus - fortryder jeg ikke tog med, men regnede med at
jeg skulle til havnefest med min daværende kæreste. Så pizza & gode serier! er nok dét, som 
det bliver til i sidste ende. - skal også rydde op; men dette er tredje dag med oprydning, og for
at være ærlig, så gider jeg det slet ikke. - jeg vil bare lulle; i min deeejlige seng.

Ps. Jeg vil altid elske dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar