onsdag den 20. juli 2011

Mit første indlæg;


Det her er så mit første indlæg i min blog! - har haft en anden blog, på blog.dk; men var aldrig inde på den; så nu vil jeg prøve for alvor. Jeg er en pige på snart 18 år, og jeg bor på Bornholm. Jeg er ca. 161 cm høj, har brune øjne, og langt mørkt hår. Jeg starter på HF her til August; da jeg gerne vil være social rådgiver / ssp konsulant! - Lige dette sekund laver jeg faktisk ikke det helt store; har været sammen med oliver idag; klaphat - også kom jeg hjem og gik i gang med at rydde op i mit tøj! har smit sååååå meget ud! det helt sindssygt! - ligenu sidder jeg faktisk bare og skriver med Tim; skøn fyr - dog er han dum ligenu; fordi han svare så langsomt! men hvad kan man forvente kl halv tre om morgenen? - men det skal han straffes for; så finder det grimmeste billede jeg kan finde af ham; og ligger det herind! god fornøjelse med at se på ham! ♥♥ .

 btw; han er ikke så grim i virkeligheden; det var det ældste billede jeg kunne finde af ham på FB. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar