torsdag den 21. juli 2011

Home.

Er nu kommet hjem! det var nu egentligt meget hyggeligt..
Først kørte mor og far i jysk og "Jem og fix" hvor de så brugte
2 - 2½ time; så jeg sad bare i bilen og sms'ede med tim ♥♥.
Derefter tog vi ned og kiggede på sko, og dernæst i biografen for
at se Harry potter 7 part 2 - den er virkelig bare god! og fantastisk
lavet! vil råde enhver der kan lide genren til at se den! og 3D'en er
fucking fabulous! seriøst; love it! men popcornene, var .. øv. ja! øv. 
 
efter 2 timer og 15 minutter i de sæder dér, var det godt at komme ud
og få noget luft! derefter gik vi ned på Casa Mia, og fik os nogle pizzaer..
desværre havde jeg spist alt for mange "øv" popcorn og kunne kun spise
den kvarte - far var ikke for glad.. hæhæ! 
 
Nu er jeg så kommet hjem, hvor jeg sidder oppe på værelset i min lækre
sofa! og imorgen står den på endnu mere oprydning! tror dog også at jeg
vil lave noget på min blog; f.eks. mine 10 ynd. ting i mit skab, eller 10 ting
jeg ikke kan leve uden derhjemme! vi får se - men nu vil jeg skrive videre
med tiiiiiiiiiiiim ♥♥. - SES SENERE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar